mandag den 21. juni 2010

Monday.

Ja, det er sku' så Mandag - og jeg bliver nød til at skifte sang, jeg hører Michael Jackson :s

nå men, idag skulle vi aflevere bøger i skolen, så resten af ugen står den sikkert på kopiark for vildt, og jeg gider ikke snakke om skolen. xD Vi skal snakke om mig.

Idag har jeg været sammen med... Sofie Hansson, vi var lige ude og gå - og endte i brugsen og blev nød til at købe to ting, vafler og kiks, dem spiste vi så nede i parken, derefter tog jeg hjem, hvor vi efter kørte på mcdonalds, nammmenam. d:

Så skulle vi også lige på Bilka - og gud hvor jeg dog elsker deres kasse hvor man kan betjene sig selv. den er vildt niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice..

jeg var også i sol 7.50 minutter, jeg snupper sko snart de 9 minutter, det tror jeg at jeg gør torsdag, eller fredag efter skole - men ja, der er forandringer, OG JEG TROR SKU, JEG LIGGER NØGEN SNART. xD

Ugens top 3:

1. pladsen:
David Guetta Ft. Kid Cudi - Memories
// det vil sige at sangen airplanes mister første pladsen.

2. pladsen:
Ke$ha - Take it Off
// det vil sige sangen "your love is my drug" mister anden pladsen.

3. pladsen:
Glee Cast - I Say A Little Prayer For You
(lidt gammel sang)
// det vil sige at sangen Break your Heart mister tredje pladsen.

- Velkommen til tre nye sange på top listen. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar